1. Záruka a reklamácia
Záručná doba na tovar zakúpený v internetovom obchode addekor.sk je štandardne 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom.
Záručný servis zabezpečuje prevádzkovateľ internetového obchodu. Nekompletnosť zásielky alebo poškodenie tovaru je nutné oznámiť do 48 hodín od prevzatia zásielky e-mailom na adresu info@addekor.sk. Neskoršie reklamácie nekompletnosti zásielky alebo mechanického poškodenia výrobku nemusia byť uznané.
Reklamáciu je kupujúci povinný uplatňovať výhradne písomnou formou a to e-mailom. V reklamácii kupujúci uvedie číslo objednávky, číslo faktúry, názov reklamovaného výrobku, presný opis poškodenia, respektíve popis závady a pokiaľ je možné i fotodokumentáciu. Pre rýchlejšie uplatnenie reklamácie, odporúčame zaslať aj faktúru. Reklamovaný produkt (resp. tovar na výmenu, alebo vrátenie tovaru) je kupujúci povinný doručiť na reklamáciu čistý, mechanicky nepoškodený, v originálnom balení.
Reklamácie sa vybavujú spravidla do 14 dní, no max. do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatia tovaru našou firmou. Za prípadnú stratu, alebo poškodenie poštou nenesieme zodpovednosť!
Ak chcete zakúpený tovar reklamovať, vopred nás, prosím, kontaktujte na info@addekor.sk. Reklamovaný tovar (najlepšie až po dohode s nami) zašlite prosím na adresu uvedenú v bode 4. Odporúčame Vám tovar zaslať ako balík doporučenou zásielkou. Tovar nám, prosím, neposielajte dobierkou.
Po obdržaní reklamovaného tovaru vás budeme bezodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a dohodneme sa s Vami na rýchlom vyriešení reklamácie.
Pri identifikácii vady reklamovaného tovaru postupujeme podľa zákonných ustanovení Občianskeho zákonníka (§ 622 a 623). Odstrániteľné vady sme povinní odstrániť bez zbytočného odkladu, alebo na Vašu žiadosť zrealizovať výmenu tovaru. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa tovar mohol riadne užívať ako vec bez vady, máte právo na výmenu tovaru alebo právo na odstúpenie od zmluvy.
Vybavenie reklamácie zrealizujeme jedným z nasledujúcich zákonných spôsobov:
- odovzdaním opraveného tovaru
- výmenou tovaru
- vrátením kúpnej ceny tovaru
- vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru
- odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru
V jednotlivých bodoch nájdete všetky potrebné informácie, podrobné postupy krok za krokom, ako postupovať, pokiaľ by ste chceli tovar vrátiť, vymeniť za iný, vymeniť za väčší / menší variant alebo pokiaľ ste obdržali zásielku, ktorá prišla poškodená.
Zodpovednosť za vady, záruka sa nevzťahuje na akékoľvek produkty ktoré boli poškodené alebo uvedené do nefunkčného stavu:
• vonkajším vplyvom, zákazníkom, treťou osobou, nedodržaním návodu na použitie zo strany zákazníka
• v dôsledku nehody, zneužitia, nadmerného používania, nesprávnej alebo nedostatočnej údržby, zanedbania alebo nesprávneho nastavenia,
• v dôsledku používania na nesprávny účel alebo používania mimo podmienok (parametrov) definovaných v užívateľskej príručke (návode na obsluhu),
• nevhodným umiestnením produktu alebo nevhodnou údržbou,
• stratou, poškodením alebo zničením produktu alebo jeho časti pri zaslaní produktu na reklamačné konanie,
2. Poškodená zásielka / Poškodený tovar