Reklamácie

1. Záruka a reklamácia

Záručná doba na tovar zakúpený v internetovom obchode addekor.sk je štandardne 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom.

Záručný servis zabezpečuje prevádzkovateľ internetového obchodu. Nekompletnosť zásielky alebo poškodenie tovaru je nutné oznámiť do 48 hodín od prevzatia zásielky e-mailom na adresu info@addekor.sk. Neskoršie reklamácie nekompletnosti zásielky alebo mechanického poškodenia výrobku nemusia byť uznané.

Reklamáciu je kupujúci povinný uplatňovať výhradne písomnou formou a to e-mailom. V reklamácii kupujúci uvedie číslo objednávky, číslo faktúry, názov reklamovaného výrobku, presný opis poškodenia, respektíve popis závady a pokiaľ je možné i fotodokumentáciu. Pre rýchlejšie uplatnenie reklamácie, odporúčame zaslať aj faktúru. Reklamovaný produkt (resp. tovar na výmenu, alebo vrátenie tovaru) je kupujúci povinný doručiť na reklamáciu čistý, mechanicky nepoškodený, v originálnom balení.
Reklamácie sa vybavujú spravidla do 14 dní, no max. do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatia tovaru našou firmou. Za prípadnú stratu, alebo poškodenie poštou nenesieme zodpovednosť!

Ak chcete zakúpený tovar reklamovať, vopred nás, prosím, kontaktujte na info@addekor.sk. Reklamovaný tovar (najlepšie až po dohode s nami) zašlite prosím na adresu uvedenú v bode 4. Odporúčame Vám tovar zaslať ako balík doporučenou zásielkou. Tovar nám, prosím, neposielajte dobierkou.

Po obdržaní reklamovaného tovaru vás budeme bezodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a dohodneme sa s Vami na rýchlom vyriešení reklamácie.

Pri identifikácii vady reklamovaného tovaru postupujeme podľa zákonných ustanovení Občianskeho zákonníka (§ 622 a 623). Odstrániteľné vady sme povinní odstrániť bez zbytočného odkladu, alebo na Vašu žiadosť zrealizovať výmenu tovaru. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa tovar mohol riadne užívať ako vec bez vady, máte právo na výmenu tovaru alebo právo na odstúpenie od zmluvy.

Vybavenie reklamácie zrealizujeme jedným z nasledujúcich zákonných spôsobov:

  • odovzdaním opraveného tovaru
  • výmenou tovaru
  • vrátením kúpnej ceny tovaru
  • vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru
  • odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru

V jednotlivých bodoch nájdete všetky potrebné informácie, podrobné postupy krok za krokom, ako postupovať, pokiaľ by ste chceli tovar vrátiť, vymeniť za iný, vymeniť za väčší / menší variant alebo pokiaľ ste obdržali zásielku, ktorá prišla poškodená.

Zodpovednosť za vady, záruka sa nevzťahuje na akékoľvek produkty ktoré boli poškodené alebo uvedené do nefunkčného stavu:
• vonkajším vplyvom, zákazníkom, treťou osobou, nedodržaním návodu na použitie zo strany zákazníka
• v dôsledku nehody, zneužitia, nadmerného používania, nesprávnej alebo nedostatočnej údržby, zanedbania alebo nesprávneho nastavenia,
•  v dôsledku používania na nesprávny účel alebo používania mimo podmienok (parametrov) definovaných v užívateľskej príručke (návode na obsluhu),
•   nevhodným umiestnením produktu alebo nevhodnou údržbou,
•  stratou, poškodením alebo zničením produktu alebo jeho časti pri zaslaní produktu na reklamačné konanie,

2. Poškodená zásielka / Poškodený tovar

Pokiaľ sa stane, že Vám kuriér doručil objednávku a po jej rozbalení ste zistili, že obsah balíka bol poškodený, nezúfajte. Tu nájdete nasledovný postup, čo treba spraviť:

Pokiaľ nastane situácia, že tovar bol poškodený, s veľkou pravdepodobnosťou bude poškodený aj kartón, v ktorom je Vaša objednávka zabalená. Pôvodný kartón, obalový materiál prípadne drevenú šablónu od výrobku zatiaľ nevyhadzujte. Na to, aby sme začali s reklamačným konaním, budeme od Vás potrebovať zaslať email so všetkými potrebnými informáciami  (číslo objednávky, fotku detailu poškodeného tovaru, fotku celého tovaru, fotografiu vonkajšej strany kartónu, balenia z oboch strán a fotografiu prepravného štítku (ak napríklad je Vaša objednávka rozdelená do viacerých balíkov, aby sme vedeli identifikovať, ktorý z tých balíkov to bol). Tieto fotografie sú pre nás dôležité, aby sme začali reklamačné konanie s prepravnou spoločnosťou. Email je potrebné odoslať na emailovú adresu info@addekor.sk  v ktorom môžete spomenúť všetky informácie, ktoré považujete za dôležité a ktoré nám môžu pomôcť k reklamácii.

3. Výmena tovaru

Ponúkame možnosť výmenu tovaru. Výmena tovaru je možná, pokiaľ ste zistili, že Vám nesedí rozmer alebo dekor výrobku alebo máte na to iný dôvod. V prípade výmeny tovaru je nám potrebné napísať požiadavku na info@addekor.sk, kde doriešime všetky detaily ohľadne výmeny tovaru. Pôvodný tovar nám bude potrebné vrátiť späť. Náklady spojené s vrátením tovaru znáša zákazník. Tovar je nám možné vrátiť na našu adresu(viac informácií v bode č. 4) .

4. Adresa pre vrátenie / výmenu tovaru

V prípade, že ste sa rozhodli dopraviť výrobok na základe reklamácie, výmeny tovaru alebo odstúpenia od zmluvy vy, je potrebné nám tovar bezpečne zabaliť aby nedošlo k jeho poškodeniu pri preprave. Pokiaľ bude tovar odoslaný na dobierku, nebude prebratý.

Adresa pre vrátenie tovaru: 

AD dekor, s. r. o.
Lánová 480/2
029 43 Zubrohlava
+421 903 994 997
info@addekor.sk


Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?

Pokiaľ ste nenašli odpoveď na svoju otázku, stále nás môžete kontaktovať prostredníctvom emailu alebo telefónu.